Ptají se, proč prý nenávidím muslimy...

1. březen 2015 | 04.02 |

Když mi tak občas napíše někdo, kdo nezastává stejný názor jako já, zeptá se mě většinou, kde se ve mně bere ta nenávist. Ptají se mě, kolik znám muslimů osobně, kolik muslimů mi co špatného udělalo, jestli jsem byl někdy v islámské zemi, jestli jsem četl korán, protože je dotyčný přesvědčený, že ne, kde beru, že jsou muslimové větší zločinci, že s nimi na mnohých místech v Evropě není problém, a radí, ať si své psychické mindráky léčím jinak, ať zalezu a nevylézám nebo ať jdu někam (domyslete si všelijaká sprostá slova) a že lžu. Vždy bez argumentu. Přes to, že komunikace s nimi nemá většinou smysl, snažím se jim mírně vysvětlit, o co mi vlastně jde. Zkusím to teď tedy shrnout a to přesně podle otázek, které mi tito lidé pokládají.

Ve skutečnosti je nenávist vůči muslimům cosi imaginárního, takový mediální tvar problematiky. Když totiž médium mluví o odpůrcích a kriticích islámu jako o nepřátelích muslimů, člověk u televize, novin či počítače si z něj vytvoří antisemitu. Když pak tento "antisemita" něco hlásá na demonstraci, člověk, jenž věří zaujatým médiím, ignoruje tato slova, či je nebere vážně. Problém je v tom, že tady nikdy nikdo proti muslimům kázat nebude, bude-li to opravdu odpůrce islámu. Skutečné nebezpečí tkví v ideologii. Ta vede jinak obyčejné lidi k tomu, aby si stěžovali, že je otravují psi, že nechtějí vepřové ani cítit, že chtějí nosit šátky a vede lidi k zabíjení, znásilňování a válkám i přes to, že kdyby tito lidé nebyli od malička pod islámským tlakem, nemuseli by takhle skončit.

Muslimů tak nemusíte znát moc. Nemusíte znát vlastně ani jednoho, abyste pochopili, o co jde islámu jako takovému. Muslimové jsou vedeni například k takovému trochu vážnějšímu odporu ke psům. Bez islámu by je třeba snášeli. Když venčíme na Žižkově, každý muslim nás obchází, což mi samozřejmě nevadí, neboť mi nikdo nezakázal s tím psem vstup a je jeho volba, zda se bát dalmatina nebo ne. Jiný se pokusil přímo o kolizi s ním a uhnout jsme tehdy museli my. A stále netrpím předsudky o tom, že každý muslim by chtěl všechny psy na světě otrávit. To je jen jeden příklad. Také vím, že ne každý muslim zde jí halal jídlo, že ne každý by chtěl sem dodat právo šária, že ne každý muslim by nás chtěl zabít či nenávidět. Problém je v tom, že islám jim i přes jejich momentální liberální chování přikazuje zabít černé psy, přikazuje jim jíst halal, ženám přikazuje se zahalovat, přikazuje vést s námi svatou válku, takzvaný džihád, přikazuje jim dávat najevo svojí nadřazenost. To je ten problém. Takže ne, muslim jako takový vám nic špatného hned neudělá, mnozí nikdy v životě, ale tím pádem nejedná jako správný muslim, obzvláště podle Medínského období koránu a vlastně jeho zakladatele, samozvaného proroka Mohameda.

Jestli jste totiž četli pouze předmluvu u koránu, muselo vám to stačit coby důkaz, že se islám snaží pyšnit něčím, čím je lepší než veškerá doposud známá náboženství. Bibli prý psali obyčejní lidé, zato korán psal samotný pánbůh. A že Mohamed byl nevzdělaný, je plus, protože mohl stejně negramotné lidi učit božímu slovu. A k tomu řeči skoro od začátku, jako ty, jenž nabádají muslimy, aby neuzavírali přátelství s ne-muslimy, nebo aby ne-muslimskou manželku trestali polovičně co muslimskou, aby ona neutekla od islámu. A k tomu ty velmi násilné a kolikrát i nechutné řeči z Medíny, o kterých se mluví pořád a jejich příklady vám, doufám, ani nemusím opakovat. To je kniha islámu. Na rozdíl od Bible je korán pro muslimy cosi jako zákon. Od islámské dospělosti (dívka cca 9 let, chlapec cca 14 let) musí znát muslim korán nazpaměť a správně by se jím měl řídit. Nejsou to předsudky, pokud existuje většina muslimů, kteří se neřídí Medínou, je to dobře, ale problém je, že islám má tu možnost navést lidi k tomu, aby se chovali jako zvířata.

K tomu nemusíte jet nikam, žádná islámská země mi nepřijde tak přitažlivá, abych tam jel. Proč se na to vůbec ptáte, když jste tam stejně sami nejspíše nebyli? Vám nepřijde tupé, že v Saúdské Arábii hrozí za to, že tam přivezete Bibli, trest smrti? Že tam setnou muže, jenž zničil korán? Že tam ženy nejezdí autem? Že nemohou kolikrát ven samy? Vám nepřijde zvláštní, že si Katar stěžuje na příliš tvrdé zákroky vůči Islámskému státu? Vám nepřijdou zvláštní ta podezření, že Turecko spolupracuje s IS? Už jen třeba to, že z několikakilometrové vzdálenosti měsíce pozorovali zkázu Kobane bez vojenského zákroku a dokonce byly jejich vojenské vozy u hranic, kudy mimochodem zakázali převážet humanitární pomoc do Kobane, spatřeni s "bojovníky" IS? Není divné, jak pomaličku se islámské země proti IS spojují? Jak se to táhne? Nevypadá to naopak, že jim to tak trochu vyhovuje?

A jak vůbec můžete tvrdit, že islám nevede muslimy k vyšší zločinnosti? Hle na Švédsko, slavnou zemi plnou metalových kapel, kde se ženy přebarvují z blond barvy, protože tu muslimové znásilňují nejraději. To Švédsko, o kterém píší i Hospodářské noviny, že u imigranta, jejichž drtivá většina jsou muslimové, máte tak patnáctinásobně vyšší pravděpodobnost, že někoho znásilní než u Švédů samotných. To Švédsko, kde se švédské vlajky pálí, kde se protestovalo za mučedníky, co vystříleli Charlie Hebdo, to Švédsko, kde muslimové tvrdí, že když kradou a dělají všelijaké peklo, vedou velmi záslužnou válku proti Švédům.

A vy si myslíte, že s nimi není problém jinde? V mnohých školách v německých velkoměstech, včetně Berlína, je již muslimská většina. Rodiče vedou díky islámu své děti dokonce k tomu, že se tam drtivá většina z nich neučí ani německy. Je znám případ jedné základní školy v Berlíně, kam docházejí jen tři opravdu německé děti a zároveň tam jediné mluví německy. Jak to, že dítě, které se narodí v nějaké zemi, odmítá jazyk této země? To není divné, že Vietnamci se u nás česky učí? Že zástupců jakékoliv jiné etniky vidíte prostě daleko větší zájem o kulturu hostitelského státu? K tomu všemu vede muslimy islám. Pokud znáte opravdu integrované muslimy, podle islámu se vlastně dopouštějí částečného odpadlictví. V zákoně šária, ano také jsem ho četl, se totiž píše, že odpadlictví je i pochybnost a integrujete-li se do (dle islámu) podřadného demokratického prostředí, tím vlastně pochybujete o tom, že je islám to, o co by vám celý život mělo jít. Například proto mohl bez problému zahynout policista - muslim při útoku v Paříži. A nebojte se, všude, kde je hodně muslimů, je prostě oblast s vyšší zločinností. A opravdový problém netkví v nich samotných. Oni by to drtivou většinou byli lidé jako my, ale narodili se do rodiny, která jim od malička tluče do hlavy úplně něco jiného.

Takže problém asi nebude ve mně. Já si své zjistil a já víc vědět nepotřebuji. Váš mylný pocit z jakési nenávisti pramení z vaší naivity, neznalosti, neochoty to vlastně vůbec vědět a z naprostého přesvědčení, že kdo má jiný názor než vy, my měl být, obrazně řečeno, pověšen za nohy do průvanu, dokud nebude křičet "Alahu Akhbar." Já si nemusím léčit žádné problémy tím, že budu někoho nesnášet. Zkrátka bych byl rád, aby jednou mé děti děkovali naší generaci, že zabránila islamizaci a tím prudkému zvýšení násilní a ničení starých zvyků. Islámu vadí i naše zabijačky. Ty jsou přeci plné vepřového masa. Máme se jich zbavit? Máme se zbavit masopustu jako v Německých městech jen kvůli tomu, že to uráží jistou násilnou ideologii, která přikazuje týrat zvířata dlouhým umíráním - vykrvácením zaživa?

Máme ustupovat islámu, který muslimům nařizuje svatou válku? Budeme jim tlouct do hlavy, že demokracie je vyspělá a lepší nebo počkáme, až se zradikalizuje ještě více těchto lidí? Budeme bojovat proti tomu, aby muži měli v nějakém právu šária povoleno mlátit ženy a děti, nebo jim řekneme, jaké zákony zde platí ve skutečnosti?

Pokud jste se přeci jen zbavili těch předsudků, nejste tak tvrdohlaví a pokud chcete minimálně nějaký důkaz mých tvrzení, máte několik možností. Googlujte, přečtěte si korán a šáriu jakožto základy islámské nenávisti. Pokud to neuděláte, je zbytečné s vámi komunikovat, je zbytečné, abyste si již něco podobného četli, je zbytečné, abyste vůbec hovořili, protože jste zřejmě "demokraté" jako poleno. Dokud nic o islámu nevíte, nemůžete jeho kritiky ničím pojmenovat. Nemůžete se tématem vůbec zabývat.

Nezáleží na počtu muslimů, které znáte nebo na zkušenostech s nimi. Jsou to většinou obyčejní lidé, kteří jen hledají cestu. Islám je ale cesta trnitá, která je pomalu může dovést k zločinu. Islám totiž některé násilné činy jako zločin vůbec nepočítá. A to je ten problém.

Zdroj

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře